Cool helg.

Jag har varit väldigt social den här helgen. Sådant tar livet av mig. Jag behöver min egen tid och en har jag först fått tid för nu. I fredags var jag först hos föräldrarna och umgicks innan jag stack på fest i ett 1700-tals hus som även är en konstskola. Blev bjuden av gamla klasskamrater som bjöd mig spontant någon vecka sen. Lite kul. På lördagen drog jag och mina föräldrar till Falun för att hälsa på min bror. På söndagen så åkte vi först till Uppsala för att hälsa på några gamla vänner till familjen för att sedan åka hem.

Nu lyssnar jag på jazz. Gammal jazz. Som det knastrar om. Är ensam och det känns helt underbart. Mindre underbart bara att jag har seminarie från 9-12 imorgon. Det känns lite som om min lärare vill ta livet av mig. Måste sova om någon timme senast om jag ska upp. Tack och lov är jag förberedd. Har svarat på frågorna redan förra veckan. Alltså, frågorna av vilka alla grupper får en att svara på var och diskutera under seminariet. SÅ duktig är jag. Måste dock kolla för säkerhetsskull att allt verkligen är färdigt nu och sedan däcka om en timme.

Sonny Rollins - Night and day är dagens rekommendation.

Jag tror inte det blir något mer av den här bloggen nästa vecka eller efter det. Kanske borde tacka för mig, men det gör jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0