Fan.

Ikväll var bra. Var en kort sväng på SK med två grymma brudar, sen bar det av med dem till Lilla Hotellbaren för att se Brother Ali. Det lät väldigt bra men inte såg man mycket. Träffade på flera bekanta både innan, inne och efteråt. Sådär allmänt trevligt. Sen hamnade vi efter att ha gått lite hit och dit på Carmen. Kort därefter kände jag att jag antingen skulle röra mig hemåt eller till Fasching för att se Natural Bond. Då bankkontot klagade, så åkte jag hemåt. Plankade. Igen. Hoppade över en sån där spärr med grej som ska vara ivägen så att man inte ska kunna hoppa över, men atletisk som jag är flög jag över den utan problem. Awsome. Men nästa vecka ska jag införskaffa ett kort igen; mina nerver går sönder då jag är livrädd för att få böta en idiotsumma jag absolut inte har råd med.

Två saker störde mig med hela kvällen.

En av brudarna envisades med att få höra angående kärleksfronten. DET FINNS INTE NÅGON SÅDAN FRONT! LÅT MIG VARA!

Det andra var att snubben jag drack en kaffe med dök upp på södra. Såg honom inte. Han viftade med hela armen framför min feja. Tänkte att det var någon random drunk dude, men det var han. Han log. Jag log skevt tillbaka och skyndade mig iväg utan ett ord. Det kändes bara olustigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0