Hej. Jag är en fattig student.



Snart så går jag till skolan. Jag orkar egentligen inte, men måste ändå. Seminarium.

Skulle ha lunchat med en kompis idag. Men jag var i medvetslöst läge fram till kvart i tolv, ungefär. Klockan tolv skulle jag ha varit i stan. Underbart...eller inte alls.

Jag hade 22 spionprogram på min dator. Varit utan antivirus ett tag och skaffade ett nytt igår. Vad innebär spionprogram egentligen? Vad vill de ha hos mig? Jag är en fattig, ointressant student. Just nu lever jag under 600 kronor närmsta två veckorna. Då ska vi räkna in cigg, kommunaltrafik vid behov(mitt busskort gick ut i förrigår), nödvändigheter och mat. Jag klantade mig för första gången på över ett år med ekonomin. Får sälja något tror jag...eller kanske sluta röka. Men det känns som en dum idé att ge mig på det just nu.

Ovan ser du min mat. Kikärtor, tomat, aprika, keso, gullök, chilipulver, salt och pepparmix. Smakade helt okej. Ska nog äta samma sak ikväll.

Just. Skola var det. Hejdå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0