Hej livet.

Helgens breakingevents gjorde mig sjukt sugen på att dansa. Så nu blir det att öva på olika frysningar varje kväll. Perfekt då jag har parkettgolv som inte är så dansvänligt hemma. Har lite stenplattsgolv också, men det är inte heller så dansvänligt och den ytan är så liten.

Idag har jag varit på ett seminarie Jag var verkligen helt förberedd den här gången. Det kändes otroligt bra! Sen har jag lagat mat och ätit. Nu har jag suttit ett tag och funderat på vad jag ska hitta på. Måla vs plugga. Tror att det blir plugg. Förbereda mig till nästa veckas seminarie redan nu så slipper jag tänka på det, ungefär. Den här veckan ska jag lyckas läsa ut hälften av allt åtminstone har jag tänkt, gärna mer. Och på något sätt känns det inte som något problem alls.

Min ekonomi är så illa den här veckan att jag nästan blir deprimerad. Jag vill äta onyttigheter, men jag har inte råd med det. Jag vill baka, men det kan jag inte då min ugnslucka är på reperation.

Så. Vart vill jag komma?

Jag är fortfarande less på den här bloggen. Den känns kvantitativ. Varför ska jag skriva något om jag inte ens orkar göra det intressant? Jag har många intressanta grejer att komma med men de blir kvar i tankarna. Får se hur jag löser det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0