Jag har jättemycket på gång.

Som jag skrev i den här bloggen i ett av de första inläggen så skulle den handla om att göra saker. Och det sjuka är att typ inget har framkommit i bloggen, men jag har fått OTROLIGT mycket gjort. Saker som jag tidigare bara tänkt på men aldrig gjort något av. Nu den här veckan som kommer så ser det ut som om flera saker jag gett en chans faktiskt blir verklighet. Och jag är JÄTTENERVÖS. I värsta fall går allt åt skogen, men just nu känns det som om det kommer att gå bra. Och det skrämmer mig ännu mer. Man inser inte hur mycket makt man har egentligen eller hur mycket potential man har innan man försöker. Mitt potential skrämmer mig. Hur lite kraft som egentligen krävs för att genomföra saker skrämmer mig.

Det är nästan så att jag skulle försöka mig på att rädda världen.

Kommentarer
Postat av: Linn

och så kommer jag sådär jättesjälviskt och säger att jag vill ha din blogg kvar för att kunna uppdatera mig om ditt liv sådär lite smått :O

2009-09-28 @ 19:51:35
URL: http://dukanintehindramig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0