Jag vill ha måndag!

Sms:ade killen jag hade en dejt med att jag inte ville ses mer. Det var inte bara skälet jag nämnde halvt tidigare, det var mycket annat han sa som jag inte diggade sååå.. I vilket fall som helst smsade han tillbaka tre sms efter varandra. Han gick igenom tre faser, ett i varje sms. Först försvarsfasen, sedan attackfasen, sedan besvikelsefasen. Jag väntar ivrigt om han eventuellt för att se om det är någon fas kvar. Det verkar inte så.

Fick en liten stund lust att skriva "Är du klar nu?" bara för att provocera, men det skulle ju bara vara onödigt och elakt. Det är något jag aldrig skulle kunna göra på riktigt då det handlar om en kille som inte medvetet är lite efterbliven. Tycker mest synd om honom och hoppas på att han hittar en brud med förlegad syn på manligt och kvinnligt som han kan hooka med.

Imorgon ska jag på ett seminarie. Tänkte starta imorgon med gröt, bege mig till skolan och plugga, kanske luncha med en vän och sist men inte minst gå på seminarie.

Idag har jag gjort så sjukt mycket hemma. Det är verkligen jättefint. Disken borta, lägenheten städad och dammsugad, bokhyllan fixad och kartor uppsatta på väggen. Tvättade även lite. Awsome.

Nu ska jag sova och vakna upp i en superfin lägenhet. AAAAAAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0