Lite negativitet som måste bort

Om ett par timmar ska jag till Vårdcentralen. Efter det hem och tvätta. Sen ska jag på föreläsning. Slutligen ska jag iväg och se Brother Ali eller på Spiderdogs för att se Petter, Rusiak och nån till som jag inte kommer på nu då jag är för trött. Känner jag mig själv rätt så kommer jag aldrig att palla med båda.

Jag har till ditt ointresse en finne på ryggen. Ogillar den av hela mitt hjärta.

Nu ska jag sova efter jag skrivit här. Nästa vecka börjar en period av nya tag. Nu har alldeles för många och för mycket gjort mig arg på senaste tiden, så måste få den där negativa energin att bli till något positivt.

Speciellt en person har gjort mig arg. En sån där uttråkad jävel som bara slösar min tid. Umgås för att den inte har något vettigare för sig och inte för att den faktiskt tycker om att umgås med mig. Jag ogillar att människor slösar min tid, bara för att de inte har hjärna och hjärta nog att värdesätta sin egen. Pass på denne idiot, jag tänker inte lägga ner en sekund till.

Skönt att skriva det här. För jag vet att den ändå inte kommer att läsa det eller om den nu gör det så skulle den ändå vara för dum för att fatta. Heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0