Visst, fredag var det...

Himla sugstart på dagen.

#Försov mig så hann inte på drop-in på vårdcentralen för att checka axeln som känns halvpaj.

#Föreläsningen var inställd.

#Min seminarielärare ringde mig för att tala om att jag inte lämnat in en tenta. Jag svarade inte, men såg det i ett mail sen. Snällt om jag verkligen hade tabbat mig, men nu var ju inte fallet som sådant. Orkar inte förklara mig. Min hjärna exploderade ju helt enkelt när jag skulle göra den så STRUNTADE i den. Trots att det rörde sig om någon enstaka poäng. Vore kul om han råkade läsa det här, heh.


Aja. Min mat var god iaf som jag slängde ihop, det händer massa kul ikväll och nu ska jag köpa en skrivar-muffins. Alltså en sådan grej man äter när man skriver. Sen har jag tvättid halv. Så...Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0